telefoonnummer 020-6447788
Als u voor 12.00 besteld vandaag nog bezorgd!

FAQ

Veelgestelde vragen

• Hoe snel kunnen jullie bezorgen?
• Grote bestelling? Al vanaf 10 bestellingen kunnen wij u korting aanbieden
• Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?
• Kan ik anoniem versturen?
• Hoe laat worden de bloemen afgeleverd?
• Kan ik een uiterlijke bezorgtijd opgeven?
• Hoe kan ik betalen?
• Wat zijn de bezorgkosten en eventueel bijkomende kosten?
• Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
• Ik wil iets anders bestellen dan de voorbeeldfoto's. Kan dat?
• Bezorgen jullie ook in ziekenhuizen, hotels en campings?
• Ik wil iets bestellen voor een begrafenis, welke informatie heeft u nodig?
• Hoe werkt dat met bestellingen naar het buitenland?
• Is bezorgen in buitenlandse ziekenhuizen, hotels of campings mogelijk?
• Hoe werkt het herroepingsrecht?
• Klachtenprocedure
• Hoe kan ik bestellen?

Hoe snel kunnen jullie bezorgen?
- Bloemen in Nederland: 
Voor 12 uur besteld, dezelfde dag nog bezorgd! (niet op zondag)  

- Bloemen naar het buitenland:
Levering volgende dag, mits de bestelling voor 17.30 uur geplaatst is. (niet op zondag)
terug naar boven >>

Grote bestelling? Al vanaf 10 bestellingen kunnen wij u korting aanbieden
Bespreek uw wensen met ons, wij denken met u mee in de mogelijkheden. Of het nu gaat om 10 bestellingen of 10.000. We helpen u graag! Offerte aanvragen
terug naar boven >>

Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?
Mocht de ontvanger niet thuis zijn, dan worden de bloemen bij de buren afgegeven en krijgt de ontvanger een briefje in de bus met daarop het adres waar de bloemen zijn afgegeven. Mocht de bezorger de bloemen ook bij de buren niet kwijt kunnen, dan probeert hij het later nog een keer, of hij laat een kaartje achter met het verzoek contact op te nemen.
terug naar boven >>

Kan ik anoniem versturen?
Ja. De ontvanger krijgt alleen de tekst te zien die u op het kaartje zet. Niet uw naam en adresgegevens. Uw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger van de bloemen/cadeau, onder geen enkele voorwaarden.
terug naar boven >>

Hoe laat worden de bloemen afgeleverd?
Over het algemeen: particulieren adressen tussen 9.00 uur en 18.00 uur en bedrijven tussen 9.00 uur en 17.00 uur, tenzij u telefonisch met ons een andere bezorgtijd bent overeen gekomen. Door drukte kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat de bezorging na 18.00 uur plaats vind.
terug naar boven >>

Kan ik een uiterlijke bezorgtijd opgeven?
Bestellingen naar bedrijven worden geleverd tijdens kantoortijden. Moet uw bestelling voor een bepaalde tijd bezorgd worden, dan kunt u dit in uw bestelling aangeven bij 'opmerking'. Vult u a.u.b. alleen een uiterlijke bezorgtijd in als dit echt nodig is. Wij proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden maar kunnen geen garanties geven. Wilt u 100% zekerheid dat uw bestelling er voor een bepaalde tijd is, neem dan telefoisch contact op met ons. Bij Rouwarrangementen krijgt u altijd de garantie dat de bloemen vóór de door u opgegeven tijd geleverd worden. Mocht het om welke reden dan ook toch niet lukken dan nemen wij contact met u op.
terug naar boven >>

Hoe kan ik betalen?
Zie hiervoor Betaalinfo
terug naar boven >>

Wat zijn de bezorgkosten en eventuele andere bijkomende kosten?
Bezorgkosten voor Nederland € 6,95, bezorgkosten buiten Nedeland € 15,00. Alle betaalmethodes zijn kosteloos. De genoemde prijzen op de website zijn inclusief omzetbelasting.
terug naar boven >>

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, zodra u uw bestelling heeft verzonden, krijgt u direct een automatische emailbevestiging van ons. Hierin kunt u de bestelling nalezen.
terug naar boven >>

Ik wil iets anders bestellen dan de voorbeeldfoto's. Kan dat?
Ja, dat is geen probleem. Bijna alles is mogelijk. Alle kleuren boeketten en de meeste bloemensoorten zijn leverbaar. Gebruik hiervoor het product ''Stel zelf je boeket/rouwarrangement samen".
terug naar boven >>

Bezorgen jullie ook in ziekenhuizen, hotels en campings?
Ja, maar geeft u ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam enz. Ook een (mobiel)telefoonnummer van de ontvanger kan soms handig zijn om de bloemen op de juiste plaats te krijgen.
terug naar boven >>

Ik wil iets bestellen voor een begrafenis, welke informatie heeft u nodig?
Bij bestellingen voor een begrafenis of crematie is het extra belangrijk dat de bloemen op het juiste adres en tijdstip bezorgd worden. Geeft u ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals de naam van het uitvaartcentrum, de naam van de overledene, de datum en tijdstip van het afscheid nemen enz. Deze informatie kunt u tijdens het bestellen invullen bij 'opmerkingen'. Let er ook op dat u de tekst op het lint of kaartje richt aan de overledene en niet aan de nabestaande. Een tekst als 'wij wensen u veel sterkte' is dus niet passend. U kunt denken aan 'Rust zacht'(Rust zacht is weer alleen toepasselijk bij een begrafenis) of 'Een laatste groet' of bijvoorbeeld alleen de afzender (uw eigen naam).
terug naar boven >>

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Indien uw bestelling nog niet is verwerkt en betaald dan is dat mogelijk en kunt u gratis annuleren. Als u heeft gekozen voor een online betaling, dan is uw betaling al online voldaan. Om het geld weer op uw rekening te crediteren berekenen wij 10% kosten met een minimum van € 7,-. Uitzondering is Valentijn; Door exreme drukte en voorbereidingen is het vanaf 10 Februari niet meer mogelijk om valentijnbestellingen te annuleren.
terug naar boven >>

Hoe werkt dat met bestellingen naar het buitenland?
Bestellingen naar het buitenland dienen minimaal 24 uur voor aflevering bij ons binnen te zijn. Deze 24 uur gaan in tijdens onze openingstijden (dus niet in de nacht of op zondag). Hiervoor werken wij samen met Teleflora International waar wereldwijd 56.000 bloemisten bij zijn aangesloten. Omdat de prijzen van bloemen in het buitenland veel hoger liggen dan in Nederland hebben wij hier een aparte rubriek voor gemaakt onder de naam 'Buitenland bezorgen'. U kunt alleen uit deze rubriek bestellen. De foto's zijn indicaties, het boeket dat werkelijk geleverd wordt is uiteraard afhankelijk van het land en klimaat. Bezorgen in de meest landen is mogelijk. In slechts enkele (verre) landen ligt de minimum prijs voor een boeket hoger dan de aangegeven 30 euro. Het is dus handig om even te checken wat de minimum prijs is voor het land waar u bloemen heen wilt sturen. Neem hiervoor contact met ons op.
terug naar boven >>

Is bezorgen in buitenlandse ziekenhuizen, hotels of campings mogelijk?
Bezorgen in buitenlandse ziekenhuizen, hotels of campings raden wij u af. Dit omdat het te complex wordt en de kans dat er iets misgaat te groot is. Wilt u het toch doorzetten, geeft u ons dan a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam enz. Ook een telefoonnummer van de ontvanger of hotel vergroot de kans om de bloemen juist te bezorgen. Deze mogelijkheid is geheel op risico van de besteller.
<
terug naar boven >>

Hoe werkt het herroepingsrecht?
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Na het onbinden van de overeenkomst ontvangt de consument binnen 30 dagen het volledig betaalde bedrag retour. De kosten voor het terug sturen van de producten zijn voor rekening van de consument. Voor bloemen geldt uitsluiting van het herroepingsrecht omdat dit een bederfelijk product is.

 terug naar boven >>

Klachtenprocedure
Klachten betreffende versproducten ontvangen wij graag zo spoedig mogelijk na constatering. U kunt uw klacht kenbaar maken via email (info@alicebloemen.nl) bij voorkeur met foto of telefonisch bij ons melden. U ontvangt binnen 1 dag een reactie over de verdere opvolging en afhandeling van uw klacht.

terug naar boven >>

Hoe kan ik bestellen?

  1. Kies uw product door op de afbeelding of op de bestel-button te klikken.
  2. Vervolgens kiest u de gewenst productvariatie, eventueel een vaas en eventueel een kaartje.
  3. Na het kiezen van het kaartje krijgt u de mogelijkheid om een tekst op te geven. Klik hiervoor links op het kaartje.
  4. Ga verder naar ''bestelling plaatsen'' en kies om te bestellen als bestaande klant en log in of maak een ''account'' aan door te kiezen voor ''nieuwe klant'' maar ook kunt u bestellen zonder account door te bestellen via 'bestellen zonder account". (na inloggen gaat u verder naar punt 6)
  5. Indien u nog geen bestaande klant bent vul dan nu uw adresgegevens in inclusief uw e-mailadres en telefoonnummer en kies of u het naar uw adres of een ander adres verstuurd moet worden en ga verder.
  6. Indien u voor een ander adres heb gekozen vul dan nu het bezorgadres in en ga verder (als u voor uw adres heb gekozen gaat u verder naar punt 7)
  7. Vul vervolgens uw gewenste bezorgdatum in en ga verder
  8. Kies hier u betaalmethode en bij I-deal bij welke bank u de betaling wil afronden waarna u via de beveiligde pagina van uw bank de betaling afrond .

terug naar boven >>